SAM / Re-Volt
CHARAKTERYSTYKA POJAZDU
Autorem koncepcji tego samochodu jest szwajcarska firma SAM Cree AG z Zurychu.
SAM / Re-Volt to auto elektryczne. Trójkołowiec przeznaczony dla dwóch osób. Siedzi się w nim jak w kabinie myśliwca — jedna osoba za drugą.
Co może SAM / Re-Volt ? Rozpędza się w siedem sekund do 50 km/h. Na jednym ładowaniu przejedzie maksymalnie do 100 km. Baterie można naładować w domu ze zwykłego gniazdka. Koszt naładowania to zaledwie trzy złote.
Masa własna pojazdu z bateriami, które ważą 70 kg, wynosi 390 kg, a ładowność określono na poziomie 330 kg. Całkowita długość nadwozia
to 3162 mm, szerokość wynosi 1553 mm, a wysokość 1583 mm. Podwozie wykonane jest ze stali, a karoseria z polietylenu (HDPE).
Rozmiar przednich kół to 145/70 R13, a koła tylnego - 175/70 R14.
Imponującym parametrem jest jego przyspieszenie, dzięki opcji SPORT przy ruszaniu na "światłach" praktycznie nie ma sobie równych.
SAM / Re-Volt doskonale "trzyma się" drogi, świetnie radzi sobie na zakrętach, co oczywiście nie obliguje prowadzącego do zbyt nonszalanckiej
i brawurowej jazdy.
Autorem koncepcji tego samochodu jest szwajcarska firma SAM Cree AG z Zurychu.
SAM / Re-Volt to auto elektryczne. Trójkołowiec przeznaczony dla dwóch osób. Siedzi się w nim jak w kabinie myśliwca — jedna osoba za drugą.
Co może SAM / Re-Volt ? Rozpędza się w siedem sekund do 50 km/h. Na jednym ładowaniu przejedzie maksymalnie do 100 km. Baterie można naładować w domu ze zwykłego gniazdka. Koszt naładowania to zaledwie trzy złote.
Masa własna pojazdu z bateriami, które ważą 70 kg, wynosi 390 kg, a ładowność określono na poziomie 330 kg. Całkowita długość nadwozia
to 3162 mm, szerokość wynosi 1553 mm, a wysokość 1583 mm. Podwozie wykonane jest ze stali, a karoseria z polietylenu (HDPE).
Rozmiar przednich kół to 145/70 R13, a koła tylnego - 175/70 R14.
Imponującym parametrem jest jego przyspieszenie, dzięki opcji SPORT przy ruszaniu na "światłach" praktycznie nie ma sobie równych.
SAM / Re-Volt doskonale "trzyma się" drogi, świetnie radzi sobie na zakrętach, co oczywiście nie obliguje prowadzącego do zbyt nonszalanckiej
i brawurowej jazdy.
|
|